Opinions

Като данъкоплатец бих искал парите ми да се оползотворяват по най-ефективния и прозрачен начин. Иска ми се да видя анализа на разходите при продължаване договора с Майкрософт спрямо тези при използване на алтернативи. Важно при този анализ да се вземе под внимание и фактът, че поддръжката на софтуер с отворен код спокойно може да се поеме от местни изпълнители. Ако такъв анализ не е направен, тогава това решение вероятно е в нарушение на закона за обществените поръчки.
Петър Йорданов Попов

Има много други алтернативи на Майкрософт, които биха стимулирали Българския ИТ сектор. Тези пари вместо да се плащат на чужди компании като лиценци, могат да се инвестират и останат в България!
Веселин Георгиев Недев

Подписвам се не защото ще се промени нещо, а защото смятам че така е правилно. За промяна колкото и да си пишем по форуми и петиции - само се залъгваме че ще се случи нещо :) Държавата ни върви към съдбата която сме си заслужили с масовото бездействие и животинска търпимост… и ще си понесем последиците рано или късно … по-добре да е рано :)
Димитър Тодоров Сакъров

  1. Подпишете петицията ето тук: http://www.bgpetition.com/NeNaMicrosoft/.
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License